środa, 26 czerwca 2013

NaLi/NaLu fanficiton nr 1

[...]

Rano wstałem i byłem bardzo zdziwiony co ja robię u Lucy. Leżałem pod kolorową pościelą na łóżku, a Lucy leżała na ziemi pod cienkim kocem. Uśmiechnąłem się sam do siebie. Prawdopodobnie kiedy czekałem na Lucy, usnąłem. A ona mnie nie wyżuciła <3 Pomyślałem sobie, że jeśli się już pogodziliśmy, to wreście będę mógł jej powiedzieć o Lisannie.

-Dzień dobry Lucy!
Kiedy Lucy się obudziła, czekało już na nią śniadanie - dwie kanapki, szkalnka soku, rogalik i jogurt. Bardzo się zdziwiła na widok świerzo robionego śniadania.
-Natsu! Zrobiłeś to dla mnie? -zapytała.
-Tak. Dziękuję że mnie przenocowałaś.
-Nie ma za co... -zrobiłą się trochę czerwona.
-Idziesz dzisiaj do gildii? -zapytałem
-Tak. Może pójdziemy razem na misję?
-Dobrze. Chodzmy całą grupą.
Lucy się zgodziła. Kiedy była już gotowa do wyjścia, wyruszyliśmy. Od domu Lucy do gildii jest blisko, więc przyjście zajęło nam mało czasu. W gildii była już Mirajane, Elfman i Erza.
-Hej wszystkim! -krzyknąłem
Blondynka zaczęła rozmawiać z Erzą o misjii. Erza się zgodziła. Znaleźliśmy sobię misję 1-dniową. Musieliśmy popłynąć na jakąś wyspę i tam w jakimś teatrze mięliśmy cały dzień wystawiać magiczne przedstawienia.  

-Ale czemu Gray jest z nami? -zapytałem dość agresywnie.
-Bo jesteśmy drużyną. -odparła Erza
Nadal miałem żal do Gray'a. Ale ważne, że byłem na misji z Lucy. Wsiędliśmy do dużego statku. Mam chorobę lokomocyjną, więc kiedy statek ruszył, od razu zrobiło mi się nie dobrze. 
-Natsu, znowu ci nie dobrze? -zapytała szkarłatnowłosa.
Nie mogłem odpowiedzieć, bo okropnie mnie mdliło. Naszczęście szybko dopyneliśmy. Wsiedliśmy ze statku. Wyspa była całkiem spora, więc się trochę pogubliliśmy. Po jakiejś godzinieznaleźliśmy teatr w którym mieliśmy dawać magiczne pokazy. W środku było już na nas wszystko gotowe. Wszystko potoczyło się zgodnie z planem i spektatorzy świetnie się bawili przy naszych pokazach. Wieczorem wróciliśmy do gildii. Kiedy wszedłem do środka, Lisanna mie przywitała. Rozmawiałem z nią i razem się śmialiśmy. Wtedy zobaczyłem że Lucy siedzi sama przy stole. Zrobiło mi się smutno i do niej podeszłem.
-Lucy, co się stało? -zapytałem
-Nic. -odpowiedziała krótko.
-No ale przecierz widzę! Powiedz mi! -nalegałem
-Mówię ci, że nic!
-Dobrze.
Mówiąc to, odszedłem. Nie wiedziałem czemu Lucy była na mnie zła. Zrobiło mi się przykro, że była na mnie zła, a ja nawet nie wiedziałem czemu. Ale czy to mogło mieć jakiś związek z Lisanną?

[...]



5 komentarzy:

  1. Fajne, i mogę prosić o pairing Erza x Gray?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja poproszę o Jellal x Erza ._.

      Usuń
    2. Postaram się wszystko napisać jak najszybciej ;)

      Usuń
  2. Siemka !
    Ciekawe... lushii krzyczy na Natsu. Ja chce NaLu nie NaLi!!!
    Male pytanko moge oneshota zamowic? Jak tak to mam pomysl. *szatanski usmiech*
    NaLu Moze byc 18 + ale nie mosi jak chcesz. I teraz akcja ma wygladac tak
    Laxus jest bratem Lucy i jest o nia zazdrosny bo nie lubi i nie ufa Natsu. Gray kocha Lucy. slub natsu i lu wyznanie (nie w tej kolejnosci) i ich zycie czyli dzieci pozniej lisanna ma jakis problem i probuje zabic lu dalej zdaje sie na ciebie ale jeden warunek lu ma przezyc a lisanna ma byc wyrzucona z gildi. O ciekawie by bylo gdyby Lu tak na jakis czas zniknela wiesz ze gildia mysli za nie zyje. :3
    Pozdrawiam Lusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Siemka !
    Ciekawe... lushii krzyczy na Natsu. Ja chce NaLu nie NaLi!!!
    Male pytanko moge oneshota zamowic? Jak tak to mam pomysl. *szatanski usmiech*
    NaLu Moze byc 18 + ale nie mosi jak chcesz. I teraz akcja ma wygladac tak
    Laxus jest bratem Lucy i jest o nia zazdrosny bo nie lubi i nie ufa Natsu. Gray kocha Lucy. slub natsu i lu wyznanie (nie w tej kolejnosci) i ich zycie czyli dzieci pozniej lisanna ma jakis problem i probuje zabic lu dalej zdaje sie na ciebie ale jeden warunek lu ma przezyc a lisanna ma byc wyrzucona z gildi. O ciekawie by bylo gdyby Lu tak na jakis czas zniknela wiesz ze gildia mysli za nie zyje. :3
    Pozdrawiam Lusia

    OdpowiedzUsuń

Wulgaryzmy i spam usuwam. ♥
Zostaw po sobie komentarz - bardzo mnie to ucieszy i postaram się odpowiedzieć. ♥
Jeśli dasz link do swojego bloga, postaram się go obczaić. ♥
Zaobserwuj bloga - bo czemu by nie? ♥