środa, 19 marca 2014

NaLu (one-shot 10)

Uwaga! Dramaty~

Zawsze tak jest, że chcę Cię obronić, lecz ranię Cię. Co mam z tym zrobić? Jak to zakończyć? Nie wiem. Zapewne się nie dowiem.

Kocham Cię.
Kocham Cię tak mocno i ty o tym wiesz.
Biegnę. Biegnę przed siebie ile tylko sił w nogach. Chcę dotrzeć do twojego domu, mimo iż wiem, że nie jestem tobie przeznaczona. Lecz mimo to i tak Cię pragnę i pożądam, mimo iż nie powinnam.
Czuję się skażona. Źle mi z tym...
Wreszcie docieram na miejsce. Otwieram drzwi, bez pukania, wchodzę do środka. Widzę Cię. Leżysz na kanapie. Twoje włosy idealnie się ułożyły, lekko spadając z poduszki. Podchodzę bliżej. Nie widzisz mnie. Śpisz. Kocham ten widok. Wydaje się, że śnisz o czymś przyjemnym. Poprawiam delikatnie różowe kosmyki, po czym kładę się obok ciebie. Wtulam w twoją męską pierś i próbuję zasnąć.
Jutro już nic nie będzie takie samo.
Magnolia stanie się innym miejscem. Bez ciebie to nie to samo.
Jak mogłabym żyć, nie mając cię przy sobie?
~
Blondynka usnęła wtulona w bliskiemu jej sercu chłopaka. Wyglądali razem idelanie. Wiatr, wpadający przez okno lekko rozwiał  ich włosy, lecz żadne z nich się nie obudziło. Była to ich najdłuższa noc... a zarazem ostatnia.


Krótko i dziwnie, ale właśnie na takie coś mnie naszła wena~ Przynajmniej nie będzie tego 10 części XD No coż... Dodaję w środku tygodnia, bo akurat mam czas.
Dziękuję za uwagę~
~Er-chan ♥

5 komentarzy:

  1. Suuuper. Krótko ale treściwie. Smutne, romantyczne jednym słowem WSPANIAŁE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie spodziewałam się tak pozytywnego komentarza.

      Usuń
    2. Przykro mi to mówić, ale zawiodłam się. Myślałam, że będzie to jakiś super romantyczny, a tu klapa. Jestem największą fanką Nalu i się naprawdę zawiodłam na tym one-shocie.

      Usuń
  2. To tak.. Hmmm.. Od czego by tu zacząć, chyba najlepiej od początku. Wczoraj zauważyłam twojego bloga, przeczytałam wszystko i muszę napisać że zrobiłaś coś wspaniałego.. Kocham Nalu i piszesz świetnie.. Co do tego one-shota on jest naprawdę fajny taki tajemniczy a zarazem smutny i romantyczny teraz będę stałą czytelniczką bayoo~ ٩(๑❛▽❛๑)۶

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję <3
      Nigdy nawet nie przypuszczałam, że ktoś mi napisze, że świetnie piszę <3
      Cieszę sie, że wrócisz ^^

      Usuń

Wulgaryzmy i spam usuwam. ♥
Zostaw po sobie komentarz - bardzo mnie to ucieszy i postaram się odpowiedzieć. ♥
Jeśli dasz link do swojego bloga, postaram się go obczaić. ♥
Zaobserwuj bloga - bo czemu by nie? ♥